17.20

idag var det först skolan - skitkul! valde sånna vi ville sitta med på balen och kanske dansa med så nu är det gjort. spelar inte så mkt roll vem jag kommer med i klassen, kan typ prata med alla. typ :) haha.
efter skolan åkte jag, mimmi och annie hem till henne och påvägen köpte vi revben och pommes pinns som vanligt hehe och satte oss hemmma och glubbskade på dom .. efter det kollade vi lite på gossip girl och lite så!
vi åkte hem för en timme sen alltså halv 5 och nu gör jag inte så mkt, har ont i magen.. men det går säkert över snart hoppas jag på ;)

ha det gött nu i sommarvärmen!



jag just nu hahaha. gjorde inte iordning mig imorse för orkade inte stiga upp höhö. mamma tjatade sönder på mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0