:)

sitter i sängen och degar nu. idag har det har varit så sjukt fint väder så har bara slappat utomhus och lite sånt mys. stina och ellen kom också så vi alla åt ute i solen. ska nog kanske va med mimms ikv. så bli kul, älskar min flummkompis. hon får mig alltid på bra humör med att bara vara sig själv. en riktig vän alltså!
igår så var ju måla stugan och bio på schemat och så blev det med. jenny och jag målade fondväggen och det blev redigt snyggt. ska bara måla det en gång till sen är det listerna som nu är ljusblå som ska bli vita. sen klockan 5 kom annie med bilen och vi åkte och såg bio med boysen. bion var väl bra men fattade itne så mkt haha (a) har ju bara sett 2. efter åt vi å donken och sen hem till mig och hade kul.


HAHAHA kolla hur annie sitter.

sötnosarna!

töntarna hihi

den här bilden garvade jag och mimmi sönder åt.

haha kul man kan ha. jag fick då bli det 5 hjulet som annie kallar det haha.

Kommentarer
Postat av: mimmi

julia är den bästa <33

2009-04-18 @ 16:34:06
Postat av: Annie

Töntarna :O tack för den! Nej Julia du var inte 5:e hjulet ;) vi va som du sa 3 hjul x) hahha

2009-04-18 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0