=)

efter jag lagt in mitt förra inlägg på bloggen kollade jag först lite på twilight, over her dead body, lite på i see you och sen på mamma mia. mkt film tittande idag känner jag haha. man vad ska man annars göra när man är sjuk ? vid 7 cyklade jag till angelica där vi började jogga till stranden och tillbaka - alltså 1 km. vi ville se om vi orkade valborgsstaffeten och det gjorde vi. är inte alls taggad för det men ah, får gå som det går helt enkelt. sen gick vi en liten runda på det! myyys.
nu ska jag lämna datorn ifred och gå och lägga mig med min bok och läsa lite tills jag somnar. det är helt galet hur bra boken är! =)



bild från förra våren. sommaren är här, tänkte bara påminna er lite hehe.
min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0