fredag och lördag

okej nu ska jag berätta om igår höhö.
mimmi körde mig och henne till annie place där vi satte oss ute i solen lite med påskismustis. sen lite senare kom markus på sin moppe och då åt vi god mat. sen gick vi in och pratade tills typ 11 ? då fick jag och annie spratt och började baka kladdmuffins haha. dem blev mkt goda!
när vi hade ätit upp så stack jag och annie till felix och lukas medan mimmi och markus var kvar hemma hos annie haha (a) där kollade vi lite tv och youtube och lite så. efter någon timme där gick vi hem igen med sällskap av killarna. väl hemma kollade vi film till typ 2, då sa vi hej då till lukas och felix och vi gick ut till annies uterum. 3 åkte markus hem och vi somnade typ 4 - halv 5. så nu är jag trött haha. men snart ska jag tll annie igen med mimmi och käka godis och världens godaste kebabtallrik :)

GLAD PÅSK ALLA!
ha en bra helg. :)

Kommentarer
Postat av: J U L I A

hoppas att du hade/har en trevlig påskhelg :

2009-04-12 @ 15:38:46
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0