internet

kommer ni ihåg när lunarstorm va sjukt stort och alla hade ?.. det har verkligen ändrats. känner inte någon som är inne och håller på att uppdatera sin lunar framsida längre och lägger in bilder och sånt. kom och tänka på det nu bara haha. lite roligt faktiskt att allt har ändrats på något år. får alltid massa mail där det står " vi saknar dig på lunarstorm". har inte tagit bort min, har fortfarande kvar den, hehe så busig man kan va ;)
nu är det ju bilddagboken som är inne, vad jag ser det som. alla uppdaterar med bilder vilket är sjukt kul för då får man se vad folk gör med bilder i vardagen. mucho fun :)

nu vet ni vad jag sitter och tänker på när jag har tråkigt och magen värker. ska nog ut och springa sen när papi kommer hem. ska fråga om han vill hänka!

HEJDÅ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0