internetdamp

min blogg har dampat sönder så har inte kunnat lägga in något tyvärr. efter förra inlägget så hade jag ville jag bara lägga in mer men då gick det inte helt plötsligt. tråkigt men sant :)
igår så var det skolan, gick på teater - helt okej! sen hem, plugga, fixa lite i stugan - hannes tappade ett glasbord när han hjälpte mig så glaset gick i tusen bitar, både jag och hannes skärde oss men det är prima nu hehe.
kommer med mer inlägg idag men jag ska på utveckligssamtal, kmr nog få lite utskällning för att jag pratar för mkt haha, men det får jag ta.
ha en bra dag i solen!


bild från göte, lägger in mer när jag frågat vilka jag får lägga in, dom blir arga annars haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0