JULIA

glömde säga att jag åkte till julia och skulle va där hela helgen.. oppsi hehe. men iaf jag har tillbringat min helg hos julia åhlnader i åhus. det var sjukt kul som vanligt - alltid massa saker som händer där. :)
i fredags tog jag då tåget till julia. när jag kom dit blev jag hämtad av julia, emma och nellie och vi gick och åt på burger king. medans vi åt fick vi sällskap av robin, malm och anton och sen lite senare elin. när maten var nere i magen så skilldes vi från nellie och emma och så gick vi andra till magasinet. där lyssnade på på några band och lite så. ruligt!
på lördagen solade vi lite sen på kvällen åt vi grillat, emma fyllde med år. efter - hem och sen åkte vi till oskar där lite sköna personer va och sen hem till julia där jag, julia och anton delade på en säng haha.
idag vaknade vi av att julia väckte oss och vi åt frukost. sen blev det säga hej då till anton och senare vid halv 2 så tog jag bussen till kristianstad och tåget därifrån till halmstad. nu sitter jag här med datorn i knät och kollar oth. ska komma igång med inlägg nu med i think, varit lite lat på siståne (a) hehe.

grattis till dom som läste texten höhö.
hej då ha det skitbra!



UNDERBART söta julia. <3

Kommentarer
Postat av: tvåan

saknar dig, min bästa!<3

2009-06-07 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0