klass 9b


 okej måste göra det här testat som jenny gjorde på sin blogg. vi pratade om det på tekiniken och så sa jag att jag med skulle göra det, tror det kmr blir rätt likt men vi får se :) hiihi
jx2.blogg.se hittar ni hennes!

Vem känner dig bäst?  mimmi och jenny tror jag. dom vet mest om mig iaf! annie med tror jag hehe.
Är några i din klass tillsammans?
nej det är inga faktiskt.
Vem är bäst på att sitta framför datorn? ehm.. kanske olle och lukas ? 
Vem är mest omtyckt av eran gympa lärare? ingen aning men jag tror han har några som han gillar mer än andra.
Vem fjäskar mest? får inte säga det för personen haha.
Är det någon som är kär i er lärare? HAHA nej det är ingen, tack och lov för det.
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? ebba  tror jag. och annie :)
Vem vågar skilja sej från mängden?  det är rätt många tkr jag. mimmi har lite damp och likaså annie. får också höra typ 100 ggr per dag att jag är udda men ah höhö. hanna är lite udda hon med så det är många ;)
Vem låter mest? killarna men mest tkr jag nog henke helt klart!
Vem pluggar mest på fritiden?  jag vet faktiskt inte, många som pluggade mest innan luggar inte lika mkt längre. alla har blivit skoltrötta.
Vem har du känt längst och hur länge? mimmi och linnea. dagis yeah.
Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna?  ingen aning faktiskt. kan inte ens gissa haha.
Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna?
blandat. alla har nästan olika åsikter om det området höhö.
Vem är wannabe? ingen..
Vem kollar på barnprogram? alla gillar väl disney channel ? haha 
Vem är alltid glad? ingen är väl alltid glad ? alla har sina stunder ;) men annars den som är mest glad är väl då typ axel.
Vem blir alltid färdig med proven först? killarna är alltid först ut.
Vem har sömnproblem? ingen vad jag vet, kanske datanördarna som inte orkar slita sig från datorn ? ;D 
Vem säger daaaah oftast? har aldrig hört någon säga det.
Vem glömmer alltid att göra läxorna? JAG! cicci får damp på mig (a) iaf matteböckerna brukar glömmas hemma.
Vem beter sig vuxnast? jenny och annie tror jag. vi garva åt när annie snackade i telefon med hennes pappas kompis och hon pratade så vuxet. det var så sjukt kul!
Vem lyssnar på Kent? jag vet inte om någon ens gör det.  
Vem lyssnar på Carola? lisafisa, jag och hon uppträdde med hennes låtar när vi var små haha.
Vem gör alltid bort sig? HANNA!
Vem sjunger bäst ? lisfisa där med.
Vem kan prata flest språk? hanna tror jag faktiskt!
Vem är pipigast? pipigast ?
Vem kan slåss bäst?
 david hörström, mina armar dog när han hade slått på dom ett tag på boxningen. haha 
Vem tål inte mjölk? jenny!
Vem är längst ? david holmer är det nog.
Vem är Kortast? haha, hannis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhh, erkänn jenny sa att du skulle skriva hanna på fjäska!!

det gör jag inte alls det! ocg vet inte var ni fått det ifån! kan du ta brot de julia bulia

2009-04-16 @ 16:10:03
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0