LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

nu sitter jag i skolan med dampannie och leker indianer. haha du är rolig! förlåt om jag inte skriver på några dagar men har varit upptagen med läxor och  sommaren. har hittat på något varje dag men kommer med ett inlägg sen vad jag gjort i veckan sen hihi :)
sitter på engelskan nu - våran sista lektion. Efter den ska jag och annie cykla till möllegård och fira lovet med en italiensk glass och schteeeka i solen yeey!
lägger in mer ikväll tror jag, annie ska på hennes kusin födelsedag så jag ska nog va lite emd jenny på kvälla tror jag ska bli kul det med.
HA DET BRA hihi :D

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahah, leker indianer x) Myspys idag :)<3

2009-04-03 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0