min älskling



Hur mycket kan du om din bästavän?

har många men väljer en.

Allmänt ..
Namn: Mimmi Isacson. andra namnet får jag inte nämna haha.
Född: 30 juni 1993
Bor: nära mig men säger inte var hihi
Hus eller lägenhet: hus.
Syskon: max, storebror.
Piercingar: öronen och magen
Husdjur: katt - buster.
Har hon gjort något hon ångrar: ehm.. det vet jag inte men det har väl alla ?
Intressen: komisar, lite golf och så :)


Utseende..
Hårfärg: ljust.
Långt eller kort hår: mellan långt och mkt fint.
Lockigt eller rakt: platt :)
Söt eller snygg: båda - en riktig sötnos!
Klädstil: olika från dag till dag. men trendig!
Använder hon smink: yäs
Hur beskriver du hennes utseende med ett ord: heting.
Skostorlek: 37-38 tror jag (a)

Kärlek ..
Är han/hon kär: jag tror det hihi
Har hon pojkvän/flickvän: nej det har hon inte.. än haha :D
Om ja, som heter: ...
Oskuld: säger jag inte här höhö
Om nej, vem förlorade hon den med? ...
Haft sex utomhus: ..
Vilka ställningar har hon använt: HAHA jag tänker inte svara på dom här frågorna..
Skulle han/hon kunna krama dig: klart hon kan :D
Skulle han/hon kunna kyssa dig: aop det kan hon hihi

Vänner ..
Bästavän: mig och annie i think..
Har han/hon många vänner: en riktig populär tjej det här!
Ställer du upp för honom/henne: alltid <3
Skulle hon ställa upp för dig: det vet jag att hon gör och har gjort.
Gillar du honom/henne: haha såklart, älskar <3
Skulle han/hon klara sig utan dig: ah det tror jag lr vilken konstig fråga haha
Har han/hon gjort något fint för sina vänner?: ofc she has!

Party
Dricker han/hon: noep
Har du sätt honom/henne berusad: najje ;)
Röker han/hon: noep
Tar han/hon droger: nej hon är en liten duktigt flicka ska ni veta haha
Har han/hon gjort fyllemisstag: kan man väl räkna ut vid det här laget ?
Har han/hon gjort något ritigt konstigt på fyllan: nä


Kommentarer
Postat av: mimmi

love u <3

2009-04-08 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0