sjuk i rutan

sjuk idag.. magen värker sönder och mår illa. så fick bli hemmet idag och vila upp mig till torsdag då det är valborgstaffeten. det är alltså 8 st i klassen som ska sprina 1,5 km och tävla. usch jag hatar att springa långt men fick offra mig efter allt tjat (a). har läst twilight hela morgonen, den är verkligen jätte bra! ett tips verkligen hehe.

ett citat som jag gillar jätte mkt är "  det finns 3 saker jag är absolut övertygad om. det första är att edward är en vampyr. det andra är att det finns en del av honom - och jag vet inte hur stor den delen är - som törstar efter mitt blod. den tredje är att jag är villkorlslöst och ohjälpligt förälskad i honom"
riktigt fint skrivet tkr jag =)

nu ska jag nog gå ner och ta mig något att äta sen kmr bilder på vad jag köpte i fredags.. kmr nog lite bilder på shopping imrn med för ska till en skoaffär och köpa najsiga skor och sen till hm på eurostop och köpa en bikini. OCH så ska jag klippa mig. busy day men hoppas annie och mimmi ska med in så allt blir roligare hihi.

Kommentarer
Postat av: angelica jönsson

det är knappt 1 km väl? :P<3

2009-04-28 @ 16:20:26
URL: http://anchelican.blogg.se/
Postat av: julia

jaha torwald sa 1,5 x) <3

2009-04-28 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0