uppe med tuppen!

nu är jag uppe efter en natt i tältet. det var väldigt mysigt och inte ens kallt efter att vi burat upp hela tältet med kuddar höhö. ville ju inte riskera något ;)
vi blev rädda en gång när det började droppa vatten jämte tältet. så jag fick öppna tältet och så gick jag ut och kollade men ingen var där som tur var!
mimmi skulle och äta hos sin mormor och morfar så hon stack innan runt 10 och nu sitter jag här efter att ha städat lite.
idag är det annie, mimmi och markus som gäller. fast det är inte förän lite senare när mimmi kommit hem för då ska hos köra mig med moppen dit hehe, vilken snäll flicka!



det + 2 filtar och 3 täcken sov vi med haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0