shopping!

hemma från göteborg nu och fötterna värker kan jag ju säga höhö. vi har haft jätte roligt, verkligen. shoppat loss och ätit pizza hut och mkt skratt som vanligt. ni är så sköna!
vi åkte härifrån 9 och sen tog det någon timme upp till the big city. när vi väl kom dit åt vi haha. vi är så glubbska. där hade vi lite kul och högljuda :) sen började shoppingen och runt 3 så tog vi en fika på capucino och schteeekte lite i solen. sen var det shopping som gällde igen och vid 6 så bar det hem efter att ha suttit på ännu ett fik i någon halvtimma.
nu är jag hemma och väntar på att mimmi ska äta klart. då ska vi sätta upp tältet och göra myspys. annie kunde tyvärr inte! buhu.. men vi ska ha kul hihi.

lite bilder på inköpen:

body - monki

tubkjol - monki

skjorta - zara. mycket snyggare på tycker jag.

klänning ( ska sy det som en mindre klännning för den var egentligen lång ) - topshop.

glasögon - topman

j
eans - ginatricot

linne - cubus

nagelack - cubus.

mer bilder kommer sen.
snart kommer mimmi.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Det var riktigt myspys, måste göras om! <3

Jag få vara med någon annan gång, vi ses ju ändå imorgon ;)<3

2009-04-09 @ 21:17:05
Postat av: Anonym

Va snyggt julisan!!:d

2009-04-10 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0