bilder och helg!

nu sitter jag här vid datorn fast det är yberfint väder ute men jag sitter faktiskt ute i jennys uterum och bloggar medans jenny viker sin underbara reklam haha. igår kunde inte annie vara på kvällen för hennes kusin emelie fyllde år så då gick jag till jenny och där var också hanna, henke, mea och axel. killarna stannade inte så länge och när dom hade gått gick vi upp och åt på gillbergs medan mea åkte hem för hon skulle äta hemma. vi satt på gillbergs och bara pratade i 2 timmar och åt såklart mat thehe. mums! sen gick jag och jenny hem till henne och somnade tidigt :)

idag har vi åkt till riccardo för tredje dagen i rad, sicken glassnörd asså men det är gott och idag hade dom min favorit som tur va hihi. vi gick till en äng och tog lite bilder och låg och bara pratade i någon timme. mysigt!
lite bilder från idag:







nu får det räcka för stunden :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Så sjukt fina bilder på dig Julia! ;)

2009-04-06 @ 16:33:37
URL: http://klawitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0