vänner

har varigt väldigt uptagen nu på lovet så bloggen har inte varit så uppladdad (?) om man säger så hehe.
på söndagen var jag med annie och vi gjorde inte så mkt å dagen, vi ville men alla var upptagna så vi kunde inte spela bowling lr något som vi hade lust med så vi gick till glassbaren och lite så.
hos annie sov jag på natten sen på morgonen kom mea också och vi gjorde lite småsaker på dagen.. på kvällen gick jag en liten runda med mimms sen bestämde vi att sova över för vi hade så mkt att prata om så det gjorde vi :)
igår var jag med mimmi, annie och mea. åkte hem med mimmi 12 inatt och nu sitter jag hemma vid datorn och ska senare vara med jenny hihi. upptaget lov. varje gång jag kmr hem säger pappa " jasså det var så du såg ut" haha. men det är faktiskt lov så skyller på det :D

nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig lite iordning!
ha ett jätte bra lov alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0