feelings

känslor, känslor och känslor..


Känns som jag har jätte mycket känslor i mig som bara lagras på varandra och bara väntar på att få komma ut. Är jätte känslig just nu och jag vet inte riktigt varför. Aldrig hänt innan men känt såhär rätt länge nu. Jag tror lite beror på att jag känner mig för lat och att jag, för ett år sedan, stoppade att träna pågrund av fel i båda knäna. Lite kan bero på personliga skäl. Men vad kan det andra bero på? Jag gillar inte känslan. inte alls!
Någon som känner samma?


Kommentarer
Postat av: julia!

åh min älskling, jag känner precis likadant. :( kom och hälsa på mig snart?

2009-08-03 @ 10:46:47
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0