första skoldagen över!

Första dagen över i skolan och det känns jävligt bra! Klassen är faktiskt bra tycker jag, fast det har blivit lite grupperingar redan vilket är lite synd med hey, det är bara andra dagen - kommer säkert ändras =) 26 tjejer och 5 killar HAHA!
Efter skolan mötte jag och mimmi upp mattias och markus och sen kom felix med. Vi åt lite på pasta vagnen, kollade lite i affärer sen var det hem som gällde. Nu ska jag ta det lugnt och bara slappa.

Hoppas alla har haft bra idag och ni är nöjda med klassen och skolan! :)






HAHA, så sexigt!


Kommentarer
Postat av: SARA

jag är också riktigt nöjd med klassen!

2009-08-19 @ 18:30:06
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0