panik

Vaknade imorse av mig själv och fick PANIK rent ut sagt. Trodde jag hade försovit mig men hade en timme kvar innan jag skulle upp och det var skönt =) så gick upp halv 10 och gjorde mig iordning för att hampe skulle skutsa mig, han skulle med in till stan då. Skolan gick bra och väldigt snabbt. Efter svenskan tog jag och mimmi in bussen till stan för att möta markus och sen åkte vi hem med bussen efter en hamburgare på mc. Känner att man kommer både bli tjock och pank på gymnasiet haha. Hemma badade jag lite i poolen och sen bara softat lite.


Vad går alla för linje och skola? :)


HAHA, ser ni mina leggings? grrrrr ;) provade dem i uddevalla med nathis. Dem ser roligare ut i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0