coldplay

Nu ska jag berätta lite om konserten. Den var S J U K T B R A. Det vara bara 2 låtar jag inte visste om, trodde det skulle vara mera jag inte kunde så det var ju jätte bra. För en låt blir ju alltid bättre ju mer man hör den. När dem satte igång så blev det sånt ös och alla stod upp på läktaren och skrek och applåderade. Och det höll hela konserten med. Under låten yellow skickade dem ut massa stora ballonger i luften, på en annan låt kom det ut massa fjörilar i papper från kanoner och på slutet sköt dem ut raketer. I slutet av konserten sprang dem mellan allt folket till en jätte liten scen i mitten och spelade lite låtar där som t.ex. billie jean av michael jackson som var alltså en hyllning. Chris Martin sprang runt som en dåre på scen men han satt också ute på ett piano i publiken och spelade. Åh, så fint! Asså det var så jäkla bra. Om det kommer en till konsert ska man lätt dit igen. Det var verkligen en riktig konsert och coldplay gjorde det verkligen bra! :)

Man fick inte ha med kamera så fick ta kort med min mobilkamera bara.. Lite synd men blev lite bilder.


innan konserten








dem gula ballongerna






där sprang dem förbi :)




man ser bara en liten skugga och det är chris hihi


fjärilarna


sluuuut


fjärilarna och en live skiva man fick med 9 låtar på. snäääält eller vad? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovers in japan är fjärilarna på, death will never conquer är den okända låten när dom är på den lilla scenen.



coldplay lägger av i höst och kommer inte framföra några fler konserter då chris martin finner det "orockigt" att spela live när man är 33 som han fyller i år. Så du hade tur att gå på den konserten, själv gick jag på den i globen i september

2009-08-23 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0