bästa helgen

Oj oj oj, vilken kanon helg! Den har vart helt perfekt verkligen. Skrev ju lite om fredags i förra inlägget och i lördags så shoppade vi loss. Va i stan redan vid 10 och va hemma kanske vid halv 4? då hann vi äta också men det gick väldigt snabbt. Kan ju säga att fötterna gjorde ONT! Haha, men det var det helt klart värt. Köpte rätt mycket hehe. Blev ett per jeans, svarta jeansleggings, lack tights, 8 linnen/tröjor, 3 korftor och 2 par skor. Hade tänkt att shoppa rätt mycket för mina pengar jag känade i sommar men alla ät faktiskt inte slut :) tummen upp! Sen var det då Coldlpay på kvällen vilket var .. berättar sen i ett annat inlägg om hela konserten ;) Efter konserten satt jag och annie i vardagsrummet och snackade och lite sånt. Idag blev det åka i bil hela dagen. Så nu är jag hemma och ska ta det lugnt ikväll. Mys.






outfit ala annie


outfit ala moooi


vår utsikt från hotellrummet - underbart




haha, gulligt


ser ni? hennes ögonfransar är till och med perfekta när hon sover.. sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0