året som gått!

Tänkte göra ett bildspel på året som gått. Det är som sagt snart ett nytt år men jag måste medge att det här året har varit riktigt bra. Fullt med äventyr och nya upplevelsen. Den största är att börja på gymnasiet såklart! =)

Januari:
Har jag faktiskt inga bilder ifrån konstigt nog men det var mycket skola och att umgås med jenny min, våra pluggdagar ägde ju ;) haha..


.. och våra skimdagar med såklart :)

Februari:
Blev en underbar resa till Canada med m&p för att åka i backen och hälsa på jonte och hampe med kompisar som bodde där då :)







Mars:
Photodagar med jennybenny. Har så många underbara minnen med den flickan asså :)










April:
- Det var nu mimmi och markus blev tillsammans så då kom han med i vårt lilla gäng vilket var redigt bra & roligt :)



- Valborg och då bar det av till madison.









Maj:
- Många roliga dagar med jonas, mimmi, markus och annie.













- Klassdagen.









 

Juni:
- Liseberg med 9a och b :)









- Balen!



- Skolavslutning, båda roligt och väldigt ledsamt att lämna gt.









- avslutningsfest hos ida. :)





- Härliga dagar på stranden med härliga människor.







- Fira midsommar i uddevalla med jenny, lukas, hugo, frida och massa annat folk.







Juli:
- Rix fm med vännerna!









- Partykvällar med brudarna ;)

 







- Fick besök från sthlm av anton och fabbe.





- Uddevalla men balla gänget!








- Hannas födelsedagsfest som var väldigt lyckad! =)








- Mysiga kvällar på tylösands klippor.







Augusti:
- Uddevalla med massa olika kompisar och familjen. :)









- Fotodagar med olika personer :)













- Varma sommarkvällar som tillbringades med vännerna!













- Funcity med annie :)







- Började första året på sannarp och lärde känna massa underbara människor!







- Sthlm och coldplay med anniebanan!









September:
- Massa roliga dagar i skolan vännerna.

















Oktober:
- Myskväll hos amalia! :)











- Tjejkväll hos mea men sen kom killarna och våldgästade så det blev inte som man planerade :) haha.













- Åkte på en galen resa till kreta med bästa vännen!











November:
- Club magic!













- JAG FYLLDE ÅR (a) haha.



- Utekvällar med olika vänner.











December:
- Perpparkaks bak i massor och lite mjölkrig lite då och då =)









- Avslutning av skolan och aldrig mer teater, tråkigt faktiskt!


vår teater lärare som är grymt rolig.



- Julafton!








Men året är inte slut än. Vi har nyår kvar och jag känner på mig att det kommer bli väldigt lyckat!
Hoppas att nästa år blir lika bra eller kanske till och med bättre? Man får la hålla tummarna =)


Kommentarer
Postat av: annie

här var det mkt bilder, alla på mig var F U L A!! haha x) men jag är ju inte förvånad eftersom jag aldrig kan se normal ut, haha! 2010 ska bli bästa året <3

2009-12-27 @ 18:11:36
URL: http://abexell.blogg.se/
Postat av: jenny

oh, vilket underbart år vi haft och vad mycket vi ändå har gjort tillsammans. men just nu så saknar jag oss, helt klart <3 men det får bli ändring på detta, krya på dig love.

2009-12-28 @ 23:19:10
URL: http://jx2.blogg.se/
Postat av: S A R A P E R S S O N

haha, så himla glad man blev av att kolla på bilderna ! :D <3 tre toppenår ska det bli! det kommer de bli!



& rixfm festivalen i båstad eller?

det var en dag.. MIN FÖDELSEDAG & JAG STOD LÄNGST FRAM :D och fick en vink av måns och erik blinkade åt mig, de va en braaa dag :D

2009-12-29 @ 12:11:14
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0