julhelgen!

Haft en superjul i uddevalla så därför jag inte har uppdaterat. Åkte tidigt på onsdag morgon för att hämta hannes i göteborg då han kom från tåget från umeå. Dagen bjöd på återförening av släkten och massa snöbollskrig och mulande. Sen några timmar senare var det julafton och då blev det julrimmande, göra en fin snögubbe, kalle anka tittande, julmats ätande och klappöppnande. Riktig mysig julafton som alltid. =)
Idag åkte jag, hampe och lina till torp en liten stund sen blev det julmat och sen tillslut en full bil hem där det var riktigt trångt. Hela familjen + mormor haha. Rätt fullt men kul ;)

23 december:

jonte, pappa, hampe och lina.


coola kussen :)


jonte, hampe och martin.


massa julgodis, mums!


MASSA SNÖ :D


Här pågick ett stort snöbollskrig och jag kan ju säga att jag var nog den som förlorade (a) hehe

24 december - JULAFTON:


göra snögubbe är kul =)


hitlermustach och bröst = hitlerlina :D haha.


pappa, hannes och martin vid julbordet.


martin, moster och jonte. 2 av dem ser riktigt oförberdda ut, haha!


jonte: ta foto nu, vill visa lite kärlek :D
hahaha!


sen kom tomten mihi.


martin och claes.


jag och mormor.

25 december:

 


haha, martin är en ruulig prick han!


mormor och jonte.


gick runt med min nya morgonrock hela dagen, mys!



Kommentarer
Postat av: Challe

Ser ut som ni haft de jättebra :D <3

2009-12-25 @ 22:25:45
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0