sista delen på kreta bilderna

Resten av bilderna från kreta 09!


Fint väder som sagt ;) haha


hotellrummet i retymnho.





liiite blött!




Första kvällen så blev det strömavbrott pga regnet så vi fick sitta med panlampor haha.




Fruktsallad på balkongen - mys! =)






jag badade men mimmi var feg och inte gjorde det :D maha.





















Där hittade jag min mobil, lyckat (y)








haha fotografen själv xD













SÅ! Nu orkar inte jag mer =)
Nu blir det spanska plugg för imrn är det spanska uppsats somgäller.. Blä!


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

ååh, va härliga bilder :D

2009-12-07 @ 15:13:11
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0