trött!

TRÖTT! Det är det enda som kan beskriva mig just nu. Känns som att jag skulle kunna somna helt rakt upp och ner nu i detta läget. Helt sjukt.. Hanna frågade om jag ville hänga med på en fest men tröttheten tar över, tyvärr för skulle vart sjukt kul. Man känner sig så tråkig när man säger nej till något som är så kul x) Men aja, får bli en myskväll framför idol med mammi och papi ist. Kan behövas =) Så.. Vad ska folket göra ikväll då? :)

Kanske åka till preem och köpa en fet godispåse? Eller ska den här dagen vara den dagen man kan känna sig lite nyttig iaf? Haha, får se vad beslutet blir!


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

och hur blev beslutet? :D

jag är jätte trött :( jag somnar typ snart, kommer ju inte orka vara uppe tills idol är slut, haaha xd

2009-12-04 @ 20:19:00
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0