tvåtusennio

När vi ändå snackar om det året som varit så kan jag lägga in en lista som förklarat året som gått i ord denna gången :)

ÅRET 2009.


Hur har året nollnio varit för dig? - faktiskt väldigt bra :)

Bättre än förra året? - hmm.. jag kommer typ inte ihåg något från det mer än malta resan men jag tror detta var bättre för att man lärt känna så mkt nya kompisar.

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - massor. hm, något speciellt? kreta resan med den bästa!

Har du flyttat under år nollnio? - nej, det har jag inte.

Har du hittat en ny låt som du älskar? -  tik tok spelas mycket hemma nu iaf, grymt bra!

Har du druckit alkohol? - nä, dont like!

Har du kysst en främling? - får man säga hemligt? isf, hemligt (a)

 

KÄRLEK.

Har du varit kär?- nejdu, har jag icke.

Har du sagt jag älskar dig till någon? - klart jag har. :)

Har någon sagt jag älskar dig till dig? - japp!

Har du haft ett hemligt förhållande? - haha, nej det har jag inte.

 

SORG&HÄMND.

Har någon i din släkt avlidit? - nej och tack och lov för det!

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?- haha, på skoj bara.

varit i slagsmål? - neeever :)


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - hm.. nej det har jag nog inte, står för det jag gör.

Isåfall vad? - nadiiis.

Har du skämt ut dig? - haha, är rätt bra på den punkten ja!

har du ljugit för en vän? - tror jag inte, inte vad jag kommer på nu iaf. kanske någon små grej isf.

Har du varit ute en hel natt? - klaaart =)

Har du blivit tagen av polisen? - haha, jag är en sneeel flicka!

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jappidappi.

Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ofc :)

 

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på?  sannarp.

har någon varit elak mot dig i skolan? - blir mobbad varje dag i skolan faktiskt :D

Har du gjort ngt framsteg? - i skolan? höjt betyg och sånt ja!

Haft alla rätt på ett prov? - haha, jag är kass i skolan så nej!

 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - klart, massvis.

Har du förlorat en vän? - nej, det har jag inte. vilket är väldigt bra! :)

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? -  ja det har jag. happyface!

Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej.

Har du ljugit för en bästavän? -  vem gör det? iaf inte jag!

Har du haft en relation med en vän? - vad menas?

Har du många killkompisar? - vad menas med många? men ja typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0