05.38

klockan är nu snart tjugo i sex och jag är vaken.. är inte ens trött, men ussch vad trött jag kmr va idag och det är heller ingen vanlig dag; JENNY FYLLER 16 ÅR IDAG!, åh vad jag är avundsjuk haha. jenny hon är bäst, gulligast och snyggast. she has everything <3, så killar satsa om ni inte redan har gjort det, hon är singel!
jo då varför jag är såhär tidig är för att jag vaknade klockan 2 inatt av att jag hade en mardröm, kmr inte riktigt ihåg den nu men kunde iaf inte somna om så jag gick på toa och var allmänt rädd haha x).. på vägen upp träffade jag mamma som också var på toa, sammanträffande ja ;). var lite rädd så hängde mamma u till hennes stoooora säng och försökte sova där. staplade upp massa kalle anka tidnigar men 90 % av dom är lästa haha, är ett riktigt kalle anka fan. våran familj har premunerat på dom se typ 80 talet och sparat varendra en så vi har rätt många men ändå har jag läst typ alla :p. nerd, ja! 
klockan 4 försöökte jag sova och fick hjäl av mamma med klia på ryggen (a) men ändå gick det inte så gick upp klockan kvart över 5 och duschade och klädde på mig, gjorde iordnig frukost och nu sitter jag här och kollar på brandy och herr morris och väntar på att the voice ska börja. älskar att kolla på det, josefin craaford är så himla skön och så rolig ;D 
aja, nu ska jag äta klart mitt äppel och vänta på att mimmis bil ska köra in på avfarten och hämta mig. hennes familj är snäll, thihi!

 
min underbara, älskade vän jenny <3 och jag! bjuder på den haha..

en nyvaken julia påväg till sthlm, såhär känner jag mig nu, helt konstig x)

en sovande jenny påväg till sthlm, vi upptäckte att hon sover med öppna ögon haha. likadant som jag gjorde på bussen hem från kroatien.. när jag precis hade vaknat stod rätt många folk över mig och lisa ba: du sover med öppna ögon :o hahaha :D

Kommentarer
Postat av: jennyjenny

tack honey <3

du är för fin!

värsta dejtsanonsen där ju! tror killarna nappar på den sista bilden, absolut. ;)

lovelovelove <3

2009-02-26 @ 20:51:54
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0