at annies house.

igår när jag kom hem så tog jag och mimmi bussen klockan 8 till annie. där var mea med och vi satt och kollade lite på datorn, alla vi har blivit shoppinggalna haha. har inte varit så innan faktiskt ;D
ah iaf, sen kom olle och höll oss sällskap lite och senare kom lukas och mattis med. vi gick då ner till köket och pratade och gjorde gino ( stavning? ), det var sjukt gott! det är att man lägger massa frukter på ett fat, vi använde jordgubb, äpple, päron tror jag haha, kiwi och banan sen la man skivad vitchoklad över och sen in i ungen en liten stund. jag kunde inte sluta äta och alla killarna kallade mig matvrak haha. ett bra tips till efterrätt också!
lite senare satte vi oss i annies vardagsrum och pratade och skrattade haha, hade sjukt kul. jag och mimmi skickade massa ruliga sms till varandra och jag hade ju  inte sovit sen klockan 8 dagen innan så överskottsenergin tog över x). sen klockan halv 12 hämtade pappa mig och mimmi och jag höll på att somna i bilen, äntliigen komtröttheten fram och somnade bums när jag la mig i sängen :)

jag och mimmi <3man har alltid kul med er, ni är guld värda!mea, så underbart söt hon är!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha, ruuligt var det! ;D

2009-02-22 @ 15:53:59
Postat av: Annie

Du är guld värd julia :)<3

2009-02-22 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0