canada.

igår, klockan 4 kom jag hem från canada. var där i 2 veckor lr 16 dagar om man ska vara exakt.. det var verkligen skönt, att komma bort från halmstad var verkligen underbart för ettt tag. har varit så sjukt stressad och inte orkat göra någoting. jag bara sköt upp allting och så men nu känns det bättre och det känns som jag kan börja på nytt igen :)
hela dagarna åkte vi skidor och snowboard från klockan 9-4 och sen var det hem och duscha och på kvällen blev det utgång med familjen + hampes kompisar björn och viktor. 2 dagar hängde också jontes kompis fidde med. jag älskar att åka snowboard, började för ca 2 år sedan när vi var i österike med några familjer och sen har jag åkt det 3 ggr sen dess, 2 i trysill och en i orsa :D varför jag började med snowboard var för att jag sög på skidor och kunde inte hålla ihop dom och vf inte pröva på något nytt då ? jo men det var ett bra beslut. är inte så duktig än men ah hoppas att man kan bli bättre iaf haha.

 går inte att ladda upp mer bilder nu haha, vet inte vf dom dampar lite x) men det kmr sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0