coldplay.

åh, i sommar är det coldplay som gäller i huvudstaden. blev frågen av annie för några veckor sen om jag ville hänga med henne och hennes familj + komisar till dom och vem säger inte nej till det ?, det gjorde iaf inte jag och jag som älskar deras musik. det ska bli riktigt kul tkr jag :) mimmi ska också dit med sina kusiner my och isak och någon kompis till det och karin ska typ också det, åh längtar!  och vi sitter nära med :o thehe.  så den 22 augusti sitter jag och annie på läktaren och skriker rösten ur oss, tänk på oss då :D


BÄST!, det var martin, min kusin som fick mig att börja lyssna å dom förrra julen, då var det fix you som gällde nu är det typ alla ;)

TACK annie för att jag får följa med! (a)

Kommentarer
Postat av: karin

:DDDDDDDDDDD

2009-02-25 @ 17:00:45
URL: http://kjoensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara kul att du ville med :)

2009-02-25 @ 19:05:48
Postat av: martin

Skulle inte dom splittras snart? eller va de något annat band?

2009-02-26 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0