hannabanna.

Regler:
- Länka till den som har utmanat dig.
- Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor
  om dig själv
- Utmana sedan minst tre stycken 
  personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv också ett meddelande på deras
   bloggar, så att de vet


blev utmanad av hanna, hdd.blogg.se haha kan inte det där med att länka haha!
1. väldigt kräsen när det gäller mat.
2. mörkrädd så det stänker om det.
3. älskar mcdonalds.
4. tkr att det bästa som finns är att skratta, man glömmer typ allt då (a)
5. har aldrig varit kär x)
6. har blett väldigt lat på sistone, innan tränade jag hela tiden.. får börja med det igen tkr jag!
7. gillar inte fördommar, att man dömmer en person innan man träffas, försöker att inte göra det :)
8. blir jätte lätt rastlös och om jag inte rör på mig måste jag tögga på något lr starra med benen som alla stör sig på haha

utmanar karin och angelica! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0