header.

min fina vän angelica, anchelican.blogg.se, har fixat en ny header till mig och jag blev riktigt glad. tyker attt den blir riktigt najs och fin. tack så mkt angelica! <3

nu sitter jag och kollar på one tree hill, åh älskar det programmet och chad michael murray är en riktig liten hottie ;). som sagt,har bara slappat idag och inte gjort några läxor som jag borde men behövde verkligen en slappdag kände jagoch är riktigt trött nu men imrn är det hårda puckar som gäller för det är ju no prov på torsdag.. blä!
äntligen börjar gossip girl och där finns 2 hottiesar och lägga ögonen på nämligen chase och chuck thehe..

min dunderbara vän!

Kommentarer
Postat av: angelica

aaaw älskar dig vännen! <333

2009-02-22 @ 19:32:33
URL: http://anchelican.blogg.se/
Postat av: thezsa

james lafferty är mycket hetare (A) min man haha<3

2009-02-22 @ 22:13:41
URL: http://thheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0