jajje.

hahahaha, ah måste bara säga en sak som hända idag, egentligen var det inte så jätte kul om man skriver det såhär men i real var det asroligt, jag skulle viska en sak i annies öra på maten så la helamitt hår i i min tallrik med mjölk och flingor så blev det skratt såklart, sen tog jag då annies glas med vatten och la mitt hår där i för att hon skrattade åt mig och ja, skratt. sen satt thorwald. vår lärare längst bort på bordet och bara glodde på mig och alla såklart gjorde det och ah HAHAHA, men sen började alla skratta såklart.  inte så kul här kanske men var redigt kul aja, nu vet nu det haha :D


min fina filur som jag ska tillbringa helgen med men inte på fredag för då är det mimmitajm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0