jennys födelsedag.

jo började dagen med att gå till skolan då, boring såklart men kul att träffa alla ;D gjorde nationellt prov i svenska med, muntligt med jenny och lukas men har ingen aning hur det gick. sen var det musik och matte, inte så speciellt precis haha.. efter skolan bar det hem till jenny för att hon fyllde år, en liten tjejmiddag med några i klassen. mkt mys och skratt :) ni är bäst! hon bjöd på GODIS, lasagne och diamtårta och jag som älskar mat åt så jag mådde illa så alla trodde att jag hade fått magsjuka men det blev bättre när jag låg i mimmis knä och typ slumra in lite x)
vid kvart i 5 gick bussen hem igen med sällskap av mea och mimmi, nu sitter jag här ensam och är skittrött och inte orkar röra på mig :p..

har kommit på att jag är kanske lite för öppen ibland ? haha, (a).. något jag borde tänka på! men anyway, tack för en jätte rolig kväll och hoppas du får en fortsatt bra fördelsedag bästis, det är du värd <3

lite pics från dagen ;

jag och jenny fular oss på bussen, men hon är smookin hot :D <3

bild 1; jenny öppnar lite presenter. (a)
bild 2; hanna överfaller annie typ haha.
bild 3; mea, ida och ebba <3

nu ska jag slappa lite  tilll och ikv blir det ett prgram som jag glömt vad det heter haha, 20010 något sånt ? x)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, det är kul när du är öppen :D

2009-02-23 @ 17:51:46
Postat av: Hanna

Jag överfaller annie, hahha



för öppen? haha

2009-02-23 @ 18:28:26
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0