söndag.

fy vad jag är trött idag, sov 12 timmar inatt men är jätte trött orkar verkligen inte röra på mig och huvudet gör ont.. usch va tråkigt jag har. haha, va positiva vi är men ah. jag har kommit på min nya favvorätt, det är positivt :D haha. mormors köttfärssås och spaggetti, mumma.. seriöst det var nog det godaste jag ätit :) tack mormor!

idag blir det gossip girl och one tree hill om det fortfarande går. hoppas verkligen det iaf! gossip girl är fan bäst. det händer så mkt i det och man längtar typ tills på söndagar klockan 7 haha.

slänger in en bild på mig och julia från i somras, miss her! men vi ska snart träffas igen i know that :D <3
 



nu tänkte jag gå och ringa angelica, länge sen jag snackade med henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0