tisdag.

idag, tisdag, är det lång dag.. BORING! men det var helt okej faktiskt som tur va. dagen var kortare för vi hade inte sista lektioen ;D det var najs! inget speciellt hände i skolan, på den sista dubbeltimma svenska så jobbade jag, hanna, jenny, mimmi och annie på vårt lilla project. man skulle nämligen göra en bra sak gratis i skolan, och då ska vi göra så att vi samlar in pengar och skaffar sponorer och massa saker och köper massa skolmaterial och lite hygien grejor tror vi och ska skicka ner till kambodja tror vi :) om det går riktigt bra och lite saker så kanske vi åker ner själva och lämnar sakerna till skolan/skolorna själva men det har vi absolut inte bestämt än, det får bli i slutet vi bestämmer det och lite sånt om allt går bra! det ska bli kul och bra och göra något gott för andra tkr jag :)..
idag ska jag öva på mitt no prov som blivit flyttat till på fredag som också är världens bästa pappas födelsedag, grattis till han! så nu ska jag bara slita mig från datorn och sluta kolla på vänner och börja plugga, ooooooooorkar inte x)

annie, jag är arg på dig :D mohahahaha (a)

byebye!

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis till Göran :)

Hahahha julia då x) nu är allt fixat serru ;)

2009-02-24 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0