dålig uppdatering!

har inte uppdaterat så mkt men nu är det så att jag jobbar hehe. igår natt sov jag bara 2 timmar så var sjukt trött och kunde knappt hålla ögonen öppna hela dagen. satte mig en gång i en tandläkar stol för att vila lite och så kom en sköterska in jag ba: nej du vet, jag skulle bara prova och se om dem var godkänna ;) haha. så när jag kom hem igår kväll så somnade jag halv 7 och sov till halv 7 dagen efter så det blev 12 timmar. gött! jobbet gick allmänt bra idag med..
ikväll skulle jag egentligen vart med angelica men blev ändrade planer, kanske ska sova hos henne sen för är ledig imrn men får se hur det blir med det (:
hoppas ni har haft en grymt bra dag i solen och blett bruuuna hihi.


vill till landet!

Kommentarer
Postat av: jenny

ååååh. saknar landet! :) <3

2009-07-15 @ 11:49:45
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0