film marathon.

sitter hos jenny nu. har haft en mkt mysig dag. vi har nämligen haft filmmarathon :))
hon sitter nu och kollar klart på never back down som jag har sett några ggr så jag hoppar slutet på denna filmen iaf. har kollat på life size, girls just want to have fun och definitely maybe. och alla har varit bra men har sett alla 3 haha.
jenny har gråtit mkt till filmerna med haha. man hör henne shippa efter luft ibalnd eller torka sin lilla nos och jag tycker det är väldigt gulligt :) vet inte hur många ggr men tappade räkningen vid 5 kanske. så ja, mer än 5 ggr iaf hehe.


cool bild. detta var klockan 1 på natten, något sånt och det var egentligen hel mörk men kameran var inställd på något konstigt så det såg ut som att det var mitt på dagen :)
längst ner: mattias. mellan: julia. högst upp: jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0