sjuk!

kul att man blir sjuk innan det ska hända något roligt, jag älskar sånt verkligen.. eller inte!
vaknade med feber och att svetten rann i ansiktet, och att halsen värkte så att svälja var en värsta utmaning. vill inte missa discot på fredag och vill heller inte vara sjuk när anton och fabbe kommer ner i helgen.. bajs också!
och idag är det jätte fint väder men jag får inte sola för då blir det bara värre.. så nu kommer jag vara en blekfis när alla andra är bruna men sånt är kul det med x) haha.
aja, sluta vara så negativ julia! det kommer säkert att fixa sig iaf :) 
nu ska jag gå och kolla klart på en film. kan inte sova. ha det bra i dag underbara!  

Kommentarer
Postat av: mea :)

Nej, stackare!

Men du får krya på dig gumman! :)<3

2009-07-15 @ 12:07:27
URL: http://meeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0