inget att göra. mobilgrej haha!

1. Ta fram din mobil

2. Bläddra i din inkorg

3. blunda och tryck ner så länge du känner för de

4. Gör likadant på varje fråga



Vad skulle du göra om din flickvän/pojkvän var otrogen?

inte mycket, snälv sötnos? ;)


Vad säger du alltid till din bästa vän?

får jag låna dina öronhängen ikv? ;D


Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd?

okej :) inte jag heller, saknar mimmi och försöker få tag på ville xD


Vilket sms blev du mest berörd av?

surt att du är uppbokad ikv då... :(


Vad säger din mamma innan du går och lägger dej? 

mhm verkligen! tönt är verkligen den personen!


Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

MATTIAS EKBERG! DU VET HAN SOM GICK I DIN GAMLA KLASS? xD

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

gör det! jag får se hur jag mår, förmodligen har du smittat mig med det du hade :( men messa mig <3

Vad vill du höra mest av allt?

nu du kommer hem till med ska jag kissa i din mun :) hihi! som en "hej, vad kul att se dig" gest :D<3

Du hatar att höra
jag evelina josefin malin karin sophie sofia cornelia och elin. dansade och dansade och åt haha ;)<3


Kommentarer
Postat av: jenny

Vad säger du alltid till din bästa vän?

får jag låna dina öronhängen ikv? :D



hahaha. garv.

2009-07-21 @ 22:54:26
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0