rix fm

Igår var en sjukt rolig kväll. Det var så kul, man vill bara ha mer av sådana kvällar helt enkelt!
Artisterna var grymma, stämningen var grym och vännerna var grymma, allt var grymt :)


Jag och Annie gjorde oss iordning oss hos mig innan.


vi skulle ta kort på hur långt mitt hår blett men jaf tycker inte det nu när jag ser bilden. hehe.


jenny hänkade med.


annie gillar att lukta på min "pizza salad svett" ;)


tjejerna innan rix fm. mimmi & jenny åt en skagenmacka utan några räkor. mums!


stod vi nära scenen? JA det gjorde vi :) hihi


janet var redigt bra!


style. diggade hans tröja.


kim. 3 FLOORS DOWN!


velvet som sjöng min favorit låt: take my body close.


vakten var snyygg ;) haha


foolket :)


mååns. en av favoriterna :)


snygging


arash.


sen var det emd som skulle rocka loss. sånt gillar vi :)


danny älskling, haha.


erik mattis danny


känsla


favoritbilden


nu måste jag sova. ska jobba imrn igen och har typ sovit 10 timmar på 3 dagar haha. smart va ?
vi hörs imrn med mer bilder från idag!
puss på er


Kommentarer
Postat av: Annie

Åh me like "pizzasalladsvett" xD haha

2009-07-09 @ 16:05:05
Postat av: Maja

Ge mig vakten! mums mums mums!

2009-07-10 @ 16:08:10
URL: http://majacl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0