UddeBalla gänget!


uddeBalla gänget som vi kallas ;)


på bussen dit blev det mkt trams kan man säga. men sånt är kul (y)


som sagt - mkt trams :)


HAHA, tvungen att lägga ut. skämtbild så ingen tror att jag är seriös!


sool.


morgondopp - mys.


gillar verkligen denna bilden.

och hopp!


lilla lukas :)


hej jenny! <3


ojoj, vad man kan ;) haha. not!


jenny och mimms


och hopp för mig och annie.


olala markus ;) haha!


sen bar det av till volvo och bada från hopptorn.









sen blev det trampbåt :)


och det gick ju som det gick x)


ni vet en sånn boj ? killarna gick ut på den så den åkte under haha. sen försökte vi få upp den men det gick inte så vi sprang iväg, riktiga gangsters enligt mig ;)


jag och hörström försökte med att få upp bojen men det gick som det gick..


sen blev det nattdopp och en kall dusch. men sånt kan vara kul ibland det med :)


killarna var hungriga på kvällen och det ända vi hade var popcorn. dem såg ut som hulliganer som inte ätit på hundra år haha x)


folket väntade på bussen efter liftning på ett flak.


sen blev det torp i några timmar. inköp: "dålig-hår-dag keps" och bigmac.

berättar om resan sen. orkar inte nu haha.
men kan säga att det blev en toppen road trip :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0