BAL

igår då.. det var faktiskt sjukt kul. mycket bättre än vad jag trodde det skulle va. först när vi kom dit tog vi lite bilder sen blev det in oc sätta sig vid borden och det serverads förrät. varmrät och efterrätt :) mums!
när maten var i magen så skulle vi dansa vals och foxtrott, det var ltie kul. jag och olle tog det inte så seriöst så det var ruligt!
sen var det dans, vanlig då haha. det var najs. min tå begränsade min dansning lite men dansade tills det gjorde ont. då fick man sätta sig ner =)

nu när jag tänkte ladda upp massa bilder så tog det ty 10 mn för en bild för jag åller på att skcika alla bilder till typ 10 st på msn så det dampar mkt men lägger upp dem ikv :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så fin blogg, gillar headern:)

2009-06-05 @ 21:35:46
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0