dagen

jaha då ligger man här då och jenny sover jämte mig.. känner mig så mobbad haha. nej men är van vid att jenny somnar innan mig. som sagt - jag är en nattuggla och hon är tvärtom x)


när jenny somnade på tåget till sthlm i vintras.

idag har vi 3 först fotat sen åkte jag och jenny hem till mig och åt lite pannkakor och kollade å filmen taken och jenny blev lika immpad som jag när jag såg den. sen kom henke hit och jag och han cyklade till felix medan mimmi och jenny åkte moppe. hos felix var olle, mea och hanna med och senare på kvällen kom benna och axel. roligt med mkt folk :)

nu ska jag försöka sova.. får se hur de går med det haha. brukar ju inte gå så bra..
sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0