...

ÅÅÅÅÅÅÅH. har skrvit om detta inlägg fyra gånger nu.. fattar inte vad det är som gör att allt bara dampar och bara försvinner :/ aja, skitsamma. bara att skriva om det igen :)


igår vid halv 9 så tog jag, mimmi och markus mopparna till frösakulls stranden där vi träffade på massa folk. mkt trevligt :) tycker det är kul att alla träffas ibland. håller kontakten och allt menar jag. blev massa snack och det vanliga.
när klockan passerade halv 11 tog vi 3 mopparna till mea där det blev film. center stage - min favorit film. åh va den är bra! sen var det hem till mimmi och dags att sova.

idag ska jag nog bara slappa. jenny frågade nyss på msn om jag hade lust att hjälpa henne att städa. får se om jag är snäll och kan hjälpa henne ;) haha. vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0