ett litet test

sitte och kollar på en film just nu. faktiskt väldigt bra :) den heter definitely maybe.
vaknade runt 11 för att hampe kom och väkte mig.. men det var bara bra så jag kom upp lite!

ett litet test såhär på morgontvisten.

Jag har insett att min senaste kyss: heemligt hihi.
Jag lyssnar på: när någon i filmen pratar haha.
Jag pratar: typ hela tiden haha. nej men inte när jag är ensam.
Jag tycker om: livet.
Jag avskyr när folk: skryter och dömmer folk.
Min bästa vän är: har faktiskt väldigt många. älskar mina vänner, ni är bäst!
Kärlek är: väldigt bra :)
När jag borstar tänderna: morgon och kväll!
När jag lagar mat: lagar aldrig mat, kan inte laga mat.
Det är gulligt när: oj, hmm. finns mkt men kommer inte på något nu.
Jag är rädd för: mörker lite.
Den värsta känslan är: stress haha. nej men jag vet inte.
Den bästa känslan är: när man gillar någon tkr jag :)
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fluga. då får man flyga ju.
Jag kommer alltid att vara: mig själv ?
Det finaste som finns är: familjen och vännerna.
I sommar: ska jag har SJUKT kul.
Sist jag grät var: hmm. kommer inte ihåg faktiskt.
Jag kan: väldigt lite haha.
Min mobiltelefon är: blå mihi.
När jag vaknar på morgonen: vill jag bara somna om.
Innan jag går och lägger mig: läser jag alltid kalle anka.
Just nu tänker jag: äta upp mitt frukt fat med massa frukt. mumma!
Idag har jag: sovit och kollat film.
I morgon kommer jag: dansa runt midsommarstången och ha grymt roligt.
Jag vill verkligen: ha sommarvärme och ligga på stranden och steka :)

så, nu ska jag kolla klart filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0