gårdagen

ingen uppdatering igår men hann verkligen inte för att jag var inte inne på datorn någonting!
dagen började med att jag och jenny vaknade klockan 11 och gick upp och åt frukost. halvtimme senare var vi påväg till stranden och smtidigt skickade jag ett sms till mimmi där det stod " gör dig klar för stranden. vi kommer om 5 min". hahaha. hon trodde inte på oss att vi skulle komma men efter 5 minuter stod vi där och knackade. hon hängde med till stranden och där låg vi någon timme.

efter stranden stack vi til svennes med ida och köpte lite kebab med fritts. mums! och så satt vi där och schteekte i solen. sjukt mysigt :) sen var det hem till mig igen och prata på verandan.
sjukt mysig dag måste jag säga - sommardag =)
gick och la mig 8 men somnade 10,var jätte trött.


tog inga bilder igår, mimmi tog 2 bara och dem lägger jag såklart in :)
här har vi jenny vännen!


haha, här var vi glada.happy happy .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0