gårdagen.

igår va det grymt kul efter man hade vaknat till lite x) jag åkte hem till annie klockan 5 typ och där vaa lukas och mattias med. där åt vi pizza och lite så och pratade i massor. vid 9 åkte vi till något berg i söndrum men där var det inte kul, lr jag tyckte det lite men vi åkte hem då till annie igen och då hänkade markus och mimmi med och sen kom jocke med :)
riktigt rolig kväll!


HAHAHA!


snyggingar!


ja här är jag haha.


nu kommer mimmi inte våga gå in på min blogg mer när hon ser denna bilden :p


annies snygga pyamas, grrr!

;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Det var mkt fun! Vet att du vill ha min pyjamas ;)

2009-06-06 @ 19:12:17
Postat av: mimmi

fy fan, du kunde inte varnat för bilden? :O :p

2009-06-06 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0