harrys!

mea ringde klockan sex och undrade om jag hade lust att hänka till stan med tjejerna och det säger man såklart inte nej till. så satte mig på bussen klockan 7 och drog in till stan med mina girls. det fick bli harrys efter lite velande vad vi skulle äta någonstans och det var sjukt gott :)
sen blev dete donken med glass. mums!


tjejerna på harrys.


MEA


IDA


hanna och sina argument hahaha.  dem är roliga!


förlåt jenny, men du kan inte göra något annat än att hålla med om att det är en klockren bild ? ;)

batteriet dog så kunde inte ta mkt bilder hehe.
mysig kväll, måste göras om! :)


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahhaha, blir förvånad att du fick till en sån snygging bild på mig. ;)

2009-06-17 @ 23:49:55
URL: http://jx2.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad gör du uppe så sent och spaammar din blogg julia sötan? hahhaha

Mysigt vi hade det!

sexig bild på mig btw, vilka argument knasboll?

2009-06-18 @ 00:51:26
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0