leende



- jag tror jag har bestämt mig för att hålla lite på det där med en operation på munnen. även fast det kanske inte är så snyggt så är det iallafall något som är typiskt mig om ni fattar vad jag menar?
 och med den här operationen så finns det ju också några risker. tex att jag aldrig får tillbaka känslen i min mun. jätte kul om man ska äta och inte kan stänga munnen med mera. :p hehe.

aja, det var det jag hade och säga, tänkte att ni ville höra mina tankar lite haha.
nu ska jag ta en dusch och göra mig irodning. idag satsar jag på platt hår :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

åhh. vad glad jag blir :D

2009-06-25 @ 16:47:21
Postat av: Mea (:

Tycker du ska skippa din operation, är fin som du e! :)<3

2009-06-25 @ 18:18:57
Postat av: Anonym

vad menar du som är felet, varför vill du operera? sjukt fint leende ju :)

2009-06-25 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0