mysdag!

sov hos mimmi inatt. efter jag hade satt på mig pyamas och krypit ner i sängen började jag messa med mimmi och då hade hon hört många typ konstiga ljud utanför så smsade:
j: jag kan komma om du inte vill vara ensam.
m: du får om du vill, det är sjukt läskigt.
j: haha, jag kommer. om jag kan ringa dig när jag cyklar ner ;)

haha så cyklade hem till henne klockan 2 på natten. har hänt någon gång innan och älskar sånna spontana grejer även om det inte var så stor grej =)

idag var jag på stranden lite med mimmi och jenny och det var mys. det var lite blåsigt så vi stack hem till jenny och pratade tjejsnack i massor. ska snart till jenny igen med några. RULIGT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0